Hazai kutatás
A Kreatív Partnerség program 2015-ben az Oktatási Hivatal ún. regionális oktatási mintamodelljéül szolgált, a TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 keretében megvalósított, „Innovatív hálózatok létrehozása nevelési-oktatási programok fejlesztésére” című projektben, illetve az idei tanévtől kezdődően pedig az OECD CERI „Kreativitás és kritikai gondolkodás fejlődésének mérése az oktatásban” című nemzetközi kutatás-fejlesztési programjának magyar résztvevőjévé vált, az EMMI és az OH szakmai támogatásával. A Kreatív Partnerség program, annak első évi pilotja óta folyamatosan megosztotta tapasztalatait a TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 kiemelt projektben, a komplex nevelési-oktatási programok kidolgozásáért felelős munkatársaival, különösképp az ún. Komplex Művészeti Nevelés komponens munkatársaival; illetve a Komplex Művészeti Nevelés komponens által kidolgozott és használt tanulói háttérkérdőívet használta egyik mérőeszközeként az eredmények összehasonlíthatósága miatt. Így elmondható, hogy a Kreatív Partnerség program olyan gyakorlati tapasztalatokkal és tudásbázissal rendelkezik jelenleg, amely egyértelműen kompatibilis a komplex alapprogram elképzeléseivel, pedagógiai modellje, képzési programja, implementációs és mérési tapasztalatai pedig beépíthetők és továbbfejleszthetők az EFOP-3.1.2-16 – A pedagógusok módszertani felkészítése a végzettség nélküli iskolaelhagyás megelőzése érdekében elnevezésű projektbe.