Projektek

A kreativitás és kritikai gondolkodás fejlesztése és mérése a köznevelésben

OECD CERI

2015. április-2019. december között az OECD kétszer két éves pilot programot indított, aminek kettős célja volt. Egyrészt, hogy a kreativitást és kritikai gondolkodást fejlesztő eszközcsomagot adjon a pedagógusok kezébe, másrészt, hogy a 2021-es PISA vizsgálatba bekerülhessenek a kreativitást mérő feladatsorok is.

Videotréninggel és Kreatív Partnerséggel a hatékony osztálytermi munkáért

OSI – Magyar Videotréning Egyesület

A pécsi Bártfa Utcai Általános Iskola hat osztályában és a budapesti Kosztolányi Dezső Általános Iskola négy osztályában 2017. januárjától 2019. júniusáig megvalósuló program célja a tanulók kreativitásának művészek általi fejlesztése és a tanárok szakmai továbbképzése videotréning által.

Közös ügyeink – Művészek az osztályteremben

Ludwig Múzeum – Creative Europe

2016-2018-ban egy együttműködésen alapuló művészeti projekt zajlott Művészek az osztályteremben címmel. A Kreatív Európa támogatásával és kilenc nemzetközi partner együttműködésében megvalósult négyéves Collaborative Arts Partnership Programme (CAPP) magyarországi eseményei a Közös ügyeink című kiállítással zárultak a budapesti Ludwig Múzeumban.

Művészek kreatív kompetenciáinak feltérképezése és fejlesztése

Traksfora – Leonardo

Az ún. Egész életen át tartó tanulás 2013. szeptember és 2015. szeptembere között zajló program keretében létrehozott nemzetközi partnerség célja az innováció és a kreativitás fejlesztése az oktatás és képzés különböző szintjein.